Cunoastere

Plangi cu lacrimi calde
Si pastrezi in tine alfabetul culorilor.
Niciodata nu te-am vazut asa..un strain cu un zambet familial.
Strainul sufletului meu...
Prietenul gandurilor mele....
Ridici capul mereu cand vrei sa pari tare. Incep sa iti cunosc toate gesturile, pot chiar sa le si anticipez.
Iar acum daca stii asta, nu-ti schimba stilul..ramai acelasi, si ce daca te cunosc ca si cum m-as uita in oglinda.
Te plac asa..
Ti-ai plecat iar capul..nu te asteptai sa iti spun aceste cuvinte. Imi place sa te impresionez, imi da incredere in mine.
Si zambesc, zambesc ca am reusit sa te fac atent la mine, sa imi acorzi macar cateva minute acea atentie care te rupe de tot ce e in jur, iar persoana de langa tine te cuprinde cu totul. Sunt o castigatoare...a strainului sufletului meu.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare