Secret

Gandul meu e criminal.. te astept diseara sa iti soptesc planul meu, cum o sa savarsesc crima. Pastreaza secretul, dar asta nu inseamna ca o sa scapi. Inchide usa sa fiu sigura ca nu ai venit cu cineva sa imi dezvalui planul. Stinge lumina si apropie-te de mine. Nu te speria, fac asta doar pentru ca o sa iti vorbesc in soapte, vorbele mele sa te cuprinda si sa faci ceea ce iti spun eu. Te opui, dar imi simti parfumul si repede te apropii iar de mine fara sa vrei, mirat si tu de ceea ce se intampla. Imi privesti buzele rosii cum se misca; sper ca esti atent la ceea ce iti vorbesc, nu la ....ele. Ma opresc sa vad daca iti schimbi reactia..era de asteptat- la buze erai atent, la rujul rosu care iti face imaginatia sa fuga pe taramuri numai de tine stiute, ganduri ascunse si indraznete. Acum ochii iti fug la ochii mei si am observat ca da...ma placi! am reusit sa te prind in jocul meu. Pentru a face jocul si mai interesant, clipesc mai lent din gene, sa creez un efect ca in filme; stiu ca iti place..si continui jocul de care pari foarte prins. Cu cat dai impresia ca ma asculti, cu atat te fascinez si mai mult prin fiecare gest. Imi apropii mana de obrazul tau si parca simt cum inima a inceput sa iti bata si mai repede, ochii sa ti se mareasca de parca m-ar intreba: " ce vrei sa faci?". Insa te ating usor si te intreb: -Ai inteles?. Dai din cap repede, cu ochii tai mari.
Zambesc perfect, aprind lumina si plec.

Comentarii

  1. Alexandrumai 08, 2011

    dar ce repede imi batea inima cand am citit ;)) sa vad finalul mai repede cred, si cand colo... ea pleaca :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Alexandrumai 08, 2011

    ce rele sunt unele fete... si tot pe baieti ii cearta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. viata e compusa din lucruri simple 99%

    RăspundețiȘtergere
  4. 1%e scheletul celor 99%...nu il vezi,nu o sa vezi nici detaliile;)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu mi-ai inteles ideea...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare