Postare

Am primit in luna noiembrie un comentariu referitor despre ce anume sa mai postez...iar cineva si-a ales subiectul “baiatul perfect din punctul meu de vedere” .Pentru inceput m-a amuzat si am zis ca nu am de gand sa scriu asa ceva, doar nu este un site de matrimoniale blogul meu.Dar m-am gandit mai bine si o sa incerc sa imi exprim parerile...
Nu am pretentia ca nimeni sa fie perfect...nu sunt perfecta, nici persoana aleasa nu vreau sa fie perfecta.. daca ar fi totul perfect nu ar mai fi o relatie, cu urcusuri si coborasuri(cele din urma mai putine-desigur). Nu cred ca am mari pretentii si preferinte...nu o sa vorbesc de acea persoana langa care as vrea sa imi petrec cel mai mult din timpul meu, din punct de vedere fizic..nu are relevanta. Insa, respectul si increderea sunt pe primul loc..
Ca sa ramai alaturi de o persoana trebuie sa ai ce discuta cu ea, sa gasesti mereu subiecte-cele mai multe inteligente, pentru ca, sa fim seriosi nu mai suntem fara buletin in portofel incat sa nu stim sa legam doua cuvinte. Urasc atunci cand vorbesc serios sa mi se raspunda in gluma sau cand deschid vreun subiect mai sensibil sa nu stie sa lege doua cuvinte si sa nu aiba habar .
Sa imi respecte deciziile chiar daca sunt bune sau rele..sa ma lase pe mine sa imi dau seama cand gresesc-pentru ca daca stiu ca am dreptate o tin pe a mea..(chiar daca nu am). Sa nu ma streseze cu telefoane si cu intrebari de genul “de ce nu mi-ai spus ca te duci acolo?” “cu cine esti?” “cine ti-a dat mesaj?”..sau afirmatii : “cu mine nu ai vrut sa iesi”etc -atunci cand relatia este dabia la inceput.
Sa ma aprecieze pentru ceea ce sunt si eu la randul meu apreciez(complimentele si ceea ce este de apreciat la el).
Doar acest aspect am vrut sa il discut.

Comentarii

  1. Foarte tare... insa multi vad, putini pricep...

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar crezi ca exista un baiat care sa raspunda cu seriozitate si fara sa ezite la o discutie despre sentimente sau in momentul in care tu deschizi un subiect serios ce il implica mai mult pe el sa nu schimbe subiectul cu o gluma,de cele mai multe ori proasta?

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare