Ea- scrisoare


"Dragul meu,

A ajuns foarte repede scrisoarea…pot spune ca nu ma asteptam; nici sa ajunga repede nici sa te gandesti la mine..atat de repede. Glumeam-stiu ca sunt in gandul tau mereu.
Sper ca a fost totul bine pe drum, mi-am facut griji, am adormit cateva ore si mi te imaginam patind ceva rau-ma trezeam si ma uitam la telefon. O sa pun tot parfumul pe scrisoare dupa ce termin de scris-ca sa fiu sigura ca pana ajunge la tine se mai pastreaza, macar sa apuci sa o mirosi o data..
Si referitor la timp……cand iubesti trece repede. Si eu te iubesc. Ai grija de tine-fiindca astfel ai grija de noi.

Te pup si te sarut."

Comentarii

  1. Nimic nu se comapara cu o scrisoare "parfumata" de la persoana iubita... de cele mai multi ori, cuvintele sunt singurele care inving orice distanta dintre oameni...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare