Despre o poveste


Am deschis o carte unde paginile erau albe
Si nu am inteles ce inseamna …
Am crezut ca cineva si-a batut joc de mine
Insa, mai tarziu am aflat ca trebuie sa scriu eu o poveste….
E greu cand ai de ales….sa fie oare o poveste de dragoste? Hmm prea banal..
Atunci o poveste despre natura?mai ales ca acum a venit iarna..sau nu .
O poveste…despre ..mine? greu subiect.mi-ar lua foarte mult timp-sa stau sa ma gandesc, sa sterg, iar sa scriu ….
Atunci fie.. o poveste despre un vis- unde culorile au insusiri omenesti, unde poti vorbi cu ploaia, unde soarele te asculta si stelele iti zambesc. Natura se schimba dupa cum vrei tu, aerul e dulce iar mintea nu are unde sa ti se duca…. Poti sa pleci si sa te intorci cand vrei, florile te asteapta tot deschise .

Comentarii

Postări populare