Clipe cat una

Ma doare inima si nu stiu de ce. Fiecare intepatura parca imi anunta sfarsitul, fiecare bataie de-a ei o simt cu frica si cu emotie.Se mai aude?nu se mai aude? s-a oprit? inca merge...inca respir acelasi aer, aud tot ce se intampla in jur.
Ce sperietura... daca ar fi fost cineva langa mine ar fi zis ca sunt nebuna. Dar ce inseamna nebunia? o desprindere de realitate, de monoton.. O stare euforica dusa la extremele de jos. O cadere in gol in care tipetele nu te mai ajuta; disperare; iluzii gresite si deformate.
Ia-ma de mana sa imi simti pulsul si mana rece. Nu te speria ca e rece, nu am nimic...doar sangele e de vina.
Aseaza-te sa imi asculti fiecare bataie de inima, pazeste-mi existenta/fii doctorul meu.
 Si daca nu mai bate....sa stii ca in continuare sunt acolo; nu am cum sa comand inimii.

Comentarii

  1. :) nu ma pricep eu bine la cuvinte dar nu poti ramane insensibil cand citesti ce scrie Irina...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare