Despre tine

"Ma gandesc mereu la tine desi nu stiu cine esti. Esti visul meu de vara, ploaia de toamna si zapada de iarna. Vreau sa te chem si sa apari din nestire si sa nu mai dispari. Sa oprim timpul in loc printr-un sarut, sa imi pierd diminetile cu tine si serile sa mi le presari cu stele.
Oricine are un vis iar al meu doar langa tine vreau sa mi-l implinesc. Sa fii impulsul ce ma trezeste in fiecare dimineata devreme, zambetul ce ma hidrateaza si masa sanatoasa ce imi da energie..."
Si mi-ai astupat ochii cu mainile iar eu m-am prefacut ca nu stiu cine esti.
Parfumul te-a tradat, inima iti batea in ritmul pe care doar eu il stiu.
- Ce mai compui?
Eu acoperindu-mi foaia cu mainile incerc sa zic ceva dar ma intrerupe:
- Orice ai fi scris acolo sunt sigur ca ti se intampla. Poate inca ti se pare ireal dar...nu ma mai cauta, sunt al tau deja.

Comentarii

Postări populare