Abuzezi excesiv de inteligenta mea. Incerci sa ma convingi ca nu sunt capabil si imi dai cea mai buna pasa pentru a-mi arata ca ai dreptate. Te cred, doar pentru ca in acel moment esti superior in fata mea si imi concentrez toata energia pe tine, fara sa stiu ca este doar un joc murdar in care victima sunt eu. Vrei sa iei rolul unei ispite, sa cred in tine si sa uit de mine; esti ca un vanzator de masini vechi...ca un politician, magician, sau ce altceva s-ar potrivi mai bine.
Imi permit sa te intrerup-iesi de sub aceasta masca a prieteniei pure si uite-te in oglinda putin..de ce acolo?de ce asta?pentru ca ea nu minte. Vreau sa vad daca tu te poti minti, daca te poti uita in ochi si sa minti..daca poti sa aplici jocul fals sau daca de data asta esti sincer..nu poti zambi si in acelasi timp sa te uiti incruntat. Asa am sa vad cum esti tu defapt si am sa aleg pe cine sa cred. Persoana alaturi de care am crescut a distrus cel mai frumos cadou cu primul gand al inselaciunii. Restul vietii nu e deajuns pentru a reface greseala. Un copil ce plange dupa un cadou distrus, nu se bucura la altul adus in schimbul lui.
Esti inteligent, gelos, invidios, dai semne de pretentios, iar jungla in care traim te-a prins si pe tine in jocul supravietuirii. Lasa-ma sa te tratez cu indiferenta crezand in altcineva mai bun, sa vad cum innebunesti de furia distantei. Lasa-ma sa vad cat de mult te afecteaza ca nu ma afecteaza.

Comentarii

Postări populare