Plecat

Ce faci?crezi ca ma pacalesti ? ti-am zis sa nu mai amesteci timpul. te superi pentru ca te cert? ma ameninti ca nu-mi mai vorbesti? si ce! nu-mi pasa ..defapt...asa doar ca sa stiu doar eu: imi pasa.si inca cat..dar daca iti spun, ma vei avea la mana, probabil vei rade in sinea ta.. asa ca mai bine tac si tin fruntea sus. Dar......oare asta ma va ajuta? oare faptul ca ma prefac ca nu imi pasa ma face sa ma simt mai bine?sau doar e dorinta de a ma crede altfel..?si totusi, nu mai stau pe ganduri, o sa fiu suspecta si o sa intri la banuieli..si da ! hai supara-te...pleaca....nu-mi mai vorbi! dar nu....nu te supara...nu pleca si vorbeste-mi in continuare.. deja ai plecat? nu..ti-ai aruncat un ochi si m-ai vazut cu capul plecat. si da, te-ai intors.. tu ti-ai putut lasa mandria si te-ai intors din drum....eu de ce nu am facut-o de la inceput?

Comentarii

Postări populare