Final

El(curios): esti trista?
Ea(speriata): niciodata!
El: atunci ce ai ?
Ea: ce am ?ce sa am ? trebuie sa am ceva?
El: din moment ce te uiti ratacind privirile pe geam....presupuneam ca s-a intamplat ceva si m-am simtit sa intreb..
Ea: proasta alegere. cand faci si tu ceva bine sa ma anunti(si isi muta privirea iar pe geam)
El(fara cuvinte pentru cateva secunde): ar fi mai bine sa te duci acasa!
Ea(face ochii mari la el): sigur? esti sigur?
El: cel mai sigur de cand ma stiu!
Ea(nepasatoare): sti ce? daca plec, plec de tot! terminam tot.. fara telefoane, fara mesaje, fara comentarii pe net si gata!
El(parca astepta sa ii zica asta): ok! ramane asa.
Ea: sigur ?? sa sti ca nu ma intorc din drum orice ar fi.
El(cu ochii in alta parte numai la ea nu): da !
...si pleaca..iar s-au certat dintr-o prostie..mereu a fost asa. ea e mai sigura ca oricand ca nu-l va mai cauta iar el....o va uita. poate e mai bine asa .o sa gaseasca o alta "ea" cu care sa imparta sentimente si ganduri, pe cineva care sa ii semene si sa nu il considere ciudat pentru felul lui romantic...si s-au despartit.

Gaseste pe cineva cu care ai ce sa imparti: sentimente, idei, ganduri, vise, fericire, suparare.

Comentarii

  1. interesant dialogul."el" o sa gaseasca o alta "ea", dar "ea" ?
    iti recomand "scrisoare de dragoste" a lui Mihail Drumes (asta daca nu cumva ai citit'o deja)
    o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc de sfat.chiar acum am gasit in biblioteca aceasta carte si o sa o citesc..dupa aceea o sa impartasesc impresiile .:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare