Cum mi-am schimbat viata

CAPITOLUL II

Diana era cea mai frumoasa femeie pe care o cunoscusem. Am petrecut cateva nopti impreuna desi stiam ca nu va ramane cu mine. Ce femeie frumoasa vrea sa ramana cu un barbat fara o cariera de succes sau fara prea multi bani? Asa ca nu am putut decat sa ma bucur de timpul pe care mi-l acorda ea si nu stiu cum a trecut timpul dar ne-am intalnit timp de un an. Dupa aceea s-a produs inevitabilul..
- Trebuie sa vorbim..imi spuse ea cu o voce blanda dar sigura pe ea in acelasi timp. Eu nici nu mai astept mult si spun:
- Ne despartim nu?
- Da..si nu pentru ca m-am plictisit de tine. Esti un barbat atragator si amuzant dar am tot incercat in ultimul an sa vad de la tine o schimbare, sa vad ca esti mai atasat de mine si ca incepi sa ma iubesti. Nu am auzit o data de la tine un te iubesc si nici sa fi romantic. Eu nu mai pot continua asa, am nevoie de o relatie serioasa.
Cand am auzit in mintea mea s-a petrecut o tornada. Gandurile se imbarligau si nu reuseam sa scot o fraza, nu stiam ce sa ii zic. Ma gandeam ca am facut cea mai mare prostie si imi venea sa ma plesnesc in acel moment. Gandindu-ma ca oricum ne vom desparti, mi-am impus sa cred asta si nu am vrut sa pun la suflet. Ea in continuare asteapta o replica din partea mea dar ce sa ii spun? Stii Diana eu vroiam sa fie ceva serios dar m-am gandit ca oricum ma vei lasa si din aceasta cauza am lasat-o mai moale...cine ar fi crezut prostiile astea? Trebuia sa vorbesc cu Liliana, parca nu puteam sa aleg singur ceea ce sa ii spun si aveam nevoie de ea si cu voce tare fara sa imi dau seama spun aproape in soapta:
- Trebuie sa vorbesc cu Liliana..
Diana in acel moment se incrunta si nu intelege sau defapt...intelege ceva dar nu ce trebuie. Isi ia geanta de pe fotoliu si tranteste usa. Ii aud pasii grabiti pe scari pana dispare in aglomeratia bulevardului.

                                                                 va urma


Comentarii

Postări populare