A fi

Si asta nu este numai pentru tine, este si pentru mine. Pentru cuvintele care nu ti le-am spus si totusi le cunosti, pentru inima mea care bate la fel ca toate inimile din lume dar are alt ritm. Pentru noptile ploioase in care ai preferat sa nu ajungi aici si ai stat in frig, pentru zilele insorite in care ai preferat sa te ascunzi de soare in loc sa il imparti cu mine.
Asta este pentru gandurile tale care se vor pierde cu cat esti mai departe de mine, pentru cum fugi de mine la fel cum fug eu de responsabilitati.
Si nu in ultimul rand pentru acele zile in care sunt nori dar nu ploua.


Si cand ochii tai ii vor intalni din intamplare pe ai mei,
Si totul in jurul lor va deveni incert, or sa iasa scantei,
Dar cum in vis patul meu nu este pustiu si gol
Cand ma voi trezi el ramane un obiect pentru un simplu decor.

Am vrut sa iti desenez pe inima dar nu ai vrut

As vrea mai multe clipe langa tine dar cu imprumut,
Si am invatat ceva, tu m-ai invatat,
Ce-i al tau e pus de-o parte iar eu te-am pastrat deja..ai uitat?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare