Si (EU) m-am indragostit de tine..

"Mi-e dor de al tau sarut pe care doar un vis l-am avut...si daca nici acolo nu a existat tot imi lipseste. Este in mintea mea, dar nu este de ajuns."

Isi da o palma peste cap si striga in gura mare: TREZESTE-TE! Nu ii place sa viseze la ceva ce nu va avea niciodata. S-a saturat sa fie doar visul unei fete care isi pune in minte ca vrea ceva, dar din pacate.... nu va avea niciodata. Nu a invatat nici acum ca acea copila rasfatata care plangea putin si obtinea jucaria preferata, nu poate face la fel si cu oamenii.... nu intelege diferenta. Il vrea si nu stie cum sa faca. Are tot felul de planuri diabolice pe care si le schimba de la o zi la alta. Nimic nu-i convine si de la o vreme este foarte pretentioasa.
Isi musca buzele de fiecare data cand se uita pe geam si spera sa il vada printr-o minune, macar sa vada pe cineva asemanator lui. Ii vine sa cerseasca o clipa de iubire si ar fi in stare sa faca orice compromis....doar asa e ea, sclava pasiunii.
"E ceva gresit in asta?"
Nici cu prietena ei nu mai vorbeste de cand se gandeste la el si nu o afecteaza nici macar putin.
Doar un lucru bun i se intampla... de o saptamana asculta toate melodiile pe care inainte nici nu vroia sa le auda... Isi pune castile, se indreapta catre usa; e tarziu si trebuia sa fie deja in statie. Nu mai ramane decat sa numere zilele pana cand pasiunea ascunsa pentru EL va disparea...


Comentarii

Postări populare