...

Am vrut sa fac o pauza, si pauza a durat cam mult...curajul de a scrie s-a pierdut intr-o dimineata de vara tarzie dupa atatea ploi monotone. Dar de ce sa ma plang, in fond imi plac ploile reci de vara...imi place si sufletul tau inghetat care imi zambeste printre gratiile ruginii.  Uite asa m-am luat cu vorba si te-am uitat la geam langa perdeaua cea rosie... a venit caldura, mi-am pus ochelarii de parca mi-as fi pus o masca...folosesc in exces rujul cel rosu, imi pun "masca" si ies.....ma instruiesc de la iesire sa nu zambesc, parul sta perfect strans intr-un coc si sufletul e la locul lui.....in lanturi.

Comentarii

  1. scri frumos...sa nu mai iei pauze asa mari si sa postezi mai des.:)...si,o intrebare...de ce iti ti sufletul in lanturi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi:). L-am prins candva si acum nu mai gasesc "cheia" ..

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare