Clipe personificate de imprumut

Si rad asa cum rasul adevarat inunda lumea de fericire. Si intorc capul cu o miscare lenta, ca in filme, parul imi flutura usor in parti si te vad pe tine la masa alaturata. M-am oprit suspect din ras si m-am intors cu privirea la locul gol din fata mea. Ii spun prietenei mele ca trebuie sa inchid ca a venit mult asteptatul iubit al meu; insa mint-mint pentru ca tot singura sunt la masa. A fost nevoie sa mint pentru ca intalnirea fugara cu privirea lui m-a lasat fara alte cuvinte. Mi-e frica sa mai intorc capul....macar daca as fi vazut cu cine mai era la masa...daca era cu o femeie? si daca era cu o femeie ce? poate era mama lui, sora.....cea mai buna prietena...ultima varianta pe care gandurile o refuza este : o iubita...sau poate amanta...ma opresc si opresc si paharul cu vin care vroiam sa il duc la gura si ma bufneste rasul de mine, cat de departe ma poate duce valul... Si totusi iubitul meu n-a sosit.....ma incrunt putin dar incerc sa imi iau gandul si sa ma concentrez in continuare la cel ce se afla la masa din spatele meu. Dupa inca cinci sau ....zece minute de stat pe ganduri ...ma hotarasc sa-mi intorc privirea, de data asta mai indrazneata....dar cand colo ce sa vad......locul la acea masa.....era gol. Sa rad sau sa ma intristez. Aleg sa zambesc...intre timp a aparut si iubitul meu, cu o femeie la brat. Iar trebuie sa ma ascund dupa meniu, noroc ca este destul de mare. Nu mai este cu bruneta de ieri si de mult timp nici blonda care se afla dupa acest meniu imens, ascunsa......

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare