El- scrisoare

"Draga mea…deoarece internetul nu-mi merge aici, m-am gandit sa iti scriu o scrisoare, pare si mult mai romantic pentru secolul asta unde numai telefonul si internetul sunt de baza.vroiam sa sti ca am ajuns cu bine.. cu toate ca tot drumul m-am gandit la noi si as fi oprit avionul ca sa raman alaturi de tine.insa am adormit si m-am linistit.noroc ca nu te-am visat ca altfel chiar faceam orice sa ma dau jos din avion!
Sper sa treaca repede timpul asta departe de tine, pentru ca nu te stiu aproape si parca ceva nu e in regula. Sa imi trimiti si tu scrioare inapoi – sper sa si ajunga ..vreau sa iti revad scrisul si sa dai cu parfum pe foaie, pentru ca atunci cand o citesc sa mi te imaginez in fata mea spunandu-mi ceea o sa citesc…
Te iubesc, mi-e dor de tine , ai grija ce faci ….te pup …te sarut .."

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare