Vorbe mici pentru ganduri mari

Si cum trec anii...ne uitam in fiecare zi in oglinda si daca chiar in acest moment ai face asta nu ai realiza cat te-ai schimbat.
Luna aceasta se implinesc 5 ani de cand am dat viata acestui blog. Mai cu lipsuri mai cu zile aglomerate de cuvinte, au trecut.
Am recitit ceea am scris, am ras de cuvintele nepotrivite, m-am uimit de gandurile pe care le-am avut in acel timp si am realizat ca m-am schimbat: inainte visam mai mult, aveam timp mai mult sa imi gasesc cuvintele dar acum..traim intr-o lume ingandurata si cand trecem unul pe langa altul pe strada daca ne-am asculta gandurile am crea un razboi in mintea noastra. Ne ocolim reci, ne privim fara a simti ceva.
O lume indiferenta, poate si rea, o lume care a uitat sa traiasca frumos si fara lucrurile materiale. Cand esti prins in dansul timpului nu realizezi. Dar daca ai avea o telecomanda sa opresti pentru cateva minute tot ce se misca in jurul tau iar timpul s-ar misca mult mai incet, poate atunci ai realiza..ti-ai da seama cat timp petreci cu cei dragi, cat timp pretuiesti natura, cat timp ai pentru tine. Si ti-ai dori sa faci lucruri pentru sufletul tau...
Ma intrebam de ce nu am mai scris recent si nu-mi gaseam raspunsul; acum l-am aflat dar daca nu faci si schimbarea atunci cand realizezi ce trebuie schimbat, cuvintele sunt in zadar.
Fa ce ii place sufletului tau pentru ca daca nu il impaci pe el, nimic nu are sens in lumea asta.

Comentarii

Postări populare