Ganduri de seara

Te-am cautat peste tot. Strazile par tot mai reci si pasii mei rasuna tot mai adanc pe asfaltul inca umed de la ploaie. Ratacesc de un ceas...nu te gasesc, nu mi-e frica de nimeni si nimic, nu imi este frig, nu mai am baterie la telefon si este prima oara cand nu imi pasa.
Nu te gasesc si simt ca acel gol din suflet incepe sa imi inunde tot corpul pana devin transparenta..intr-o noapte slab luminata. Traversez pe rosu, traversez in nestire, tocurile imi urmeaza pasii, obosite, murdare, triste.
Nu te gasesc si ceasul sta in loc pana te zaresc. Nici oamenii nu mai trec pe strazi parca si ei tristi pentru mine. Nici stelele nu mai sclipesc mandre pe cer, nici vantul nu mai are curaj sa adie.
Unde sa te mai caut?
Sa disper, sa te uit, sa te inlocuiesc?

E banal, prin vene imi curge sange, defapt adevarul e ca tu esti cel mai sanatos sange care imi inunda corpul.

Comentarii

Postări populare