Scrisoare


"Dragule,

Iubeste-ma azi, iubeste-ma maine, iubeste-ma de parca lumea s-ar sfarsi la mine. Te las sa-mi faci ce vrei mai putin sa ma ranesti. Stiu ca nu iti pasa ca atunci cand ai castigat cei mai multi bani, dar zambetul meu e nepretuit. Stiu ca a fost mai important cand echipa ta preferata de fotbal a fost pe locul 1, dar pentru mine ai fost mai mult de atat...
Mai stii privirea mea care te urmarea in diminetile racoroase cand tu inca mai dormeai? mainile mele care se jucau lenese prin parul tau bogat..iar tu te prefaceai ca dormi doar ca sa te simti iubit.
Si spune-mi ca nu ai uitat cand ne-am cunoscut prima oara. Mainile tale nu stiam cum sa le atinga pe ale mele iar eu paream insetata de parfumul tau care si acum parca il simt pe pielea ta fina. Pasii tai m-au urmarit in umbra noptii si ambitia ta de a ma avea s-a transformat intr-o poveste in care zi de zi scriam cate o pagina.
Niciodata nu am inteles limbajul privirilor dar tu mereu il foloseai. Insa de fiecare data cand ochii tai ma cuprindeau simteam un fior si nu mai puteam sa scot nici un cuvant, eram sub farmecul tau.
De la tine am invatat multe; am invatat cum sa am rabdare, am invatat cum sa ma port cu lumea rea, chiar si cum sa ma apreciez mai mult pe mine. Cu tine am urcat in Rai si am coborat pe Pamant, cu tine am fost copil dar si un om fara prejudecati.
Acum, cand tu esti departe de aceste vorbe, cand vremea de afara e posomorata si ploile bat ritmic in geam m-am decis sa iti scriu aceste randuri.
Stiu ca nu este acelasi lucru si ca aceste cuvinte se vor raci pana ajung la tine dar ce este important ....nu sunt randuri de dragoste, sunt randuri despre dragoste."

Am pus punct si m-am semnat.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare