Cateva ganduri de septembrie

Si m-am saturat sa aud cum striga si nu o bag in seama...constiinta. Iar regretul adanc imi sapa in minte. Pot sa fac mai mult si o sa fac...si chiar ce imi place...dar nu acum, nu maine. Poate peste o luna, peste sase luni sau peste un an.

Si m-am saturat de oamenii care nu stiu de capul lor, care sunt asa cum sunt...oameni care nu stiu ce inseamna prietenie, incredere, respect, rusine...oamenii care desi glumesc, nu o fac intr-un mod fin si destept..oameni care desi zambesc si rad, o fac intr-un mod banal.
Oamenii desi sunt multi si diferiti ca personalitate si stil, sunt de trei feluri pentru mine:
-cei care nu stiu cum sa fie (nevinovati si naivi)
-cei care nu stiu ce inseamna prietenia, increderea, respectul, rusinea
-cei care sunt de nota 10.

Si pot ierta greselile celor de nota 10 si oarecum celor care nu stiu cum sunt...insa ceilalti nu merita nici a doua sansa...in nimic.
Si ma uit in jur si vad oamenii care uita sa fie......oameni.
Si eu critic, judec...si eu gresesc si o sa gresesc in continuare.......dar nimeni nu ma cunoaste atat de bine, dar ca sa o iau pe ocolite:
*cum se intampla de obicei: oamenii dau cu piciorul poate la cele mai bune alegeri din viata lor....

Comentarii

Postări populare