Aici, acum si mereu

Imi bate inima si asa simt ca traiesc....bataile inimii ce candva ma linisteau, acum ma nelinistesc...
Se spune ca fiecare are un scop pe acest Pamant, dar scopul meu care este? Nu l-am descoperit inca, sau chiar nu o sa am habar vreodata...stiu doar ca ma afund in diferite ganduri, in diferite culori din care nu gasesc iesirea...
Ciudat si bizar trece timpul atunci cand toate gandurile se contopesc si formeaza un nimic; si nimicul acesta din mine e cea mai mare comoara pe care o am. Zau, as vrea sa ma imbogatesc in fiecare zi, cu toate ca bogatia ar veni odata cu distrugerea.
Imi mut privirea cand pe pat, cand pe geam, cand pe jos....si stiu ca acolo nu sunt sigur; undeva sunt sigur, dar nici prea sus, nici prea jos, nici la mijloc.....
Poate ca ma simt asa pe jumatate pentru ca cealalta este altundeva....si NU ducandu-ma cu gandul la acea poveste de dragoste copilareasca, in care cuvantul jumatate nu reprezinta nicidecum un tot unitar.
Si nu e vorba nici de acele poze colorate pe care le trimiti cuiva sa-ti arati dragostea.
Vorbesc de acea legatura despre care nu multi vorbesc...
Ca sa nu vorbesc prea mult, cine cunoaste....stie(tot ce am zis aici.)


Am nevoie de o sticla de vin rosu si mult parfum...sau de acel cineva, cu acel parfum.


Mesaj pentru acea jumatate, in cazul in care cineva chiar ar putea sa ii transmitaa:

"Eu nu te-am uitat, te astept inca aici, negresit si chiar daca nu ai venit pana acum, eu tot am incredere in tine, pentru ca esti o parte din mine...Si cum as putea sa imi tradez eu sufletul?"

Comentarii

Postări populare