El si ea..

El(isi trage sufletul dupa ce a alergat): te-am cautat pana acum ca sa imi zici ca nu ma vrei ?
Ea(se uita pe geam indiferenta, trage din tigare linistita): Exact. Te-ai crezut mai presus decat mine, decat noi. Ai aruncat cu sageti ce m-au durut. Esti un bun arcas...(zambeste subtil)
El(cu ochii mari): Tu nu esti sanatoasa? cum poti sa faci asta? adica am venit degeaba?
Ea(repede): adica ai venit degeaba? ce sa iti spun! ai venit ca sa ma vezi si sa imi spui ca iti pare rau. Si acum afirmi ca ai venit degeba? poti sa pleci in conditiile astea.
El(face ochii mici, furios parca si gesticuland din maini): bine...promit ca nu te mai deranjez. Nu vezi cate am facut pentru tine, pentru noi..si tu ce faci ? te joci cu sentimente.. n-am cuvinte..
Ea(si mai furioasa): tu esti singurul care te-ai jucat. ai crezut ca ti se cuvinte totul, ca iti poti permite orice daca ti-am gresit. Acum e prea tarziu..ceasul merge, minutele trec, orele, zilele...nu mai permit nimanui sa ma raneasca.. si mai ales unuia ca tine, hot de inimi cu pretentii de stapan.
Si ea ii arata discret cu degetul drumul catre usa. Ramane uimit de ceea ce aude, da din cap de la stanga la dreapta intr-un ritm lent apoi de sus in jos si iese fara sa se uite inapoi. Ea ramane cu ochii pe geam, aproape lacrimand si isi mai aprinde o tigare.  

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare